Projectmanager sloop en asbest

Jobomschrijving

  • Als projectmanager sloop en asbest focus jij je voornamelijk op de opmaak van asbestinventarissen en ‘sloopopvolgingsplannen’ (SOP) voor gebouwen en de werfopvolging hiervan.
  • Dit houdt in dat je enerzijds instaat voor de terreinopmetingen, inclusief asbestinventaris en inventaris gevaarlijke stoffen, en anderzijds voor de rapportage in het kader van de Tracimat-procedure.
  • Ook ben je verantwoordelijke voor de opvolging van sloopwerken, met bijzondere aandacht voor de verwijdering van asbest en andere gevaarlijke materialen. Je hecht hierbij belang aan de duurzaamheid en veiligheid op de werkplek.
  • Je bent nauw betrokken bij het volledige traject: van de opmaak van de offerte en de communicatie naar de klant toe tot de effectieve uitvoering van de werken.
  • Tot slot bouw je vanuit je passie voor het vak je expertise uit.

Profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma in een bouwkundige of milieukundige richting (bv. Bachelor bouwkunde, milieu,…). Idealiter kan je reeds terugblikken op een eerste werkervaring in een gelijkaardige functie.
  • Indien je kennis hebt van asbesttoepassingen, asbestverwijdering en sloopopvolgingsplannen is dit mooi meegenomen. Indien niet, dan wordt met veel toewijding een intern leertraject uitgewerkt.
  • Je kan helder en correct volledige rapporten schrijven en bent vertrouwd met het gehele MS-Office pakket.
  • Je naasten kennen je als een teamplayer en een goede communicator. Je bent iemand die met plezier verantwoordelijkheden opneemt en meedenkt met het team.
  • Daarnaast is project- en timemanagement één van jouw sterktes en kan je ook onder tijdsdruk oog houden voor detail.
  • Basiskennis van het Engels is een must. Kennis Frans is een pluspunt.

Aanbod

  • Wij bieden een afwisselende job met een goede mix van terrein- en bureauwerk en een grote mate van zelfstandigheid.
  • Je komt terecht in een uitdagend en aangenaam werkklimaat met ruimte voor initiatief waar persoonlijke groei centraal staat.

  • Je mag je bij ons verwachten aan een competitief salaris met extralegale voordelen, waaronder een bedrijfswagen met tankkaart.
  • Een evenwichtige work-life balans met mogelijkheid tot flexwerken, glijdende uren en thuiswerk is één van de troeven van het werken bij RSK.
  • Afhankelijk van je woonplaats kan je kiezen tussen volgende locaties als uitvalsbasis: kantoor Willebroek of kantoor Gent.

Verdere specificaties
Heb je interesse? Stuur dan je CV met motivatiebrief naar mevrouw Alexandra Van Mulders, HR Manager RSK Benelux, avanmulders@rskgroup.be.