Administratief medewerker – Wallonië

Deeltijds of voltijds (tussen 20u en 40u per week)

Jobomschrijving
Om ons team in Wallonië te versterken, zijn we op zoek naar een gepassioneerde collega die administratieve ondersteuning kan bieden.

  • De projectmanagers ondersteunen bij hun administratieve taken.
  • Verzoeken indienen bij overheidsinstanties via de juiste platforms.
  • Historische aanvragen indien voor milieuvergunningen.
  • Op administratief gebied de back-up verzorgen voor één van onze grootste klanten.

Profiel

  • Tweetaligheid (NL/FR) is essentieel voor deze functie. Een basiskennis van het Engels is ook noodzakelijk gezien het internationale karakter van onze organisatie.
  • Je hebt een bachelordiploma in een administratieve richting met een sterke belangstelling voor de milieusector (of gelijkwaardig door ervaring). Een eerste werkervaring is een pluspunt.
  • Communicatie en flexibiliteit zijn je sterke punten.
  • Je bent een teamplayer en bezit het vermogen om oplossingen te vinden in complexe situaties.
  • Je bent proactief, autonoom en nauwkeurig.
  • Je bent vertrouwd met informaticatools (Office, database…). Een stevige kennis van Word en Excel is essentieel.

Waarom kiezen voor RSK Benelux?

  • Impact – Je werkt mee aan het oplossen van milieugerelateerde vraagstukken. Dankzij jouw kennis, ervaring en toewijding werk je mee aan de groei van RSK Benelux als expertisecentrum.
  • Stimulerende omgeving – Je krijgt de kans om aan interessante, gevarieerde dossiers te werken en interne en/of externe opleidingen te volgen. Vanuit de bodemafdeling zijn er mogelijkheden om te groeien in andere disciplines zoals duurzaamheid (RSK Energy), milieu, gezondheid en veiligheid, sloop en asbest, …
  • Work-life balance – Dankzij de combinatie van telewerk (na inwerkperiode) en de 9 regionaal verspreide kantoren is er steeds een kantoor nabij je woonst en worden mobiliteitsproblemen voorkomen.
  • Teamsfeer – Je belandt in een hecht team waar medewerkers zich ècht thuis voelen.
  • Aantrekkelijk loonpakket – Bovenop je loon krijg je extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen.

Verdere specificaties
Heb je interesse, stuur dan je CV met motivatiebrief naar mevrouw Alexandra Van Mulders, HR Manager RSK Benelux, hrbelgium@rskgroup.be. Ontvang je graag meer inhoudelijke info over deze functie? Neem dan contact op met mevrouw Saadia Bouaoud, Financial Director RSK Benelux, per mail via sbouaoud@rskgroup.be of telefonisch +32 496 80 32 90.